מערכת ניהול מלאי
מערכת מרכזית חזקה ומאובטחת לניהול המשרד האחורי של החנות או הרשת.
המערכת נגישה באמצעות דפדפן וכניסה עם משתמש וסיסמא (כמו לחשבון הבנק).
המערכת מאפשרת ניהול מרכזי של חנויות הרשת או הגדרות פרטניות שונות המתאימות ספציפית לכל חנות כגון מחירונים שונים ומבצעים שונים.
- ניהול מועדון לקוחות מרכזי מלא
- ניהול הזמנות וכניסות למלאי מספקים
- אפשרות עיצוב תפריט כפתורים מהירים בקופה לכל חנות
- אפשרות לביצוע ספירות מלאי ידניות או באמצעות מסופון.
אז אחרי שהבנתם בקצרה למה מערכת ניהול מלאי משמשת בואו נרחיב קצת
ארגון נשען רבות על מקצועיות העובדים וכלי העבודה בהם הם משתמשים. כל בעל עסק דואג למנף את הפעילות העסקית בה הוא מתמקצע ובין היתר הדאגה מופנית לשיפור המערכות שבשרותיהן הוא נעזר. אחת המערכות היעילות והמשתלמות ביותר, הן ניהול מלאי של בית העסק – ניהול יסודי ומקצועי שמאפשר לארגון / לבית העסק ליהנות ממספר רב של יתרונות ובין היתר חיסכון בזמנים, בהוצאות והגברת הפרודוקטיביות באופן דרמטי. באמצעות מערכת איכותית יכול בעל העסק לנהל תחת קורת גג אחת את סך המחלקות והפריטים בכל מחלקה באמצעות הפקת דוחות ובקרה קבועה.
שיפור מידי בהתנהלות העסק
תוכנה לניהול מלאי מאפשרת שיפור דרמטי ומידי בפעילות העסקית ובשורת הרווח. כבעלי עסק אתם יכולים באמצעות מערכת ניהול מלאי לעקוב אחר ההתנהלות בזמן אמת ושל כל בעלי המקצוע / המחלקות כך שתמונת המצב תהיה תמיד עדכנית וכפועל יוצא יצליחו העובדים בכללותם ליצור תקשורת טובה יותר האחד עם השני, מה שבהכרח מעייל את התפקוד של בית העסק. קחו בחשבון כי ככל וניהול התהליכים יתבצע באופן מקצועי בעזרת המערכת, תוכלו לשנות את ההתנהלות באופן מתמיד ודינאמי וללא צל של ספק למנף את הפעילות העסקית.
דוחות בכל נקודת זמן
הדוחות אותן תפיק המערכת בכל נקודת זמן תאפשר לכם לנתח את הפעילות העסקית ולהפיק מכך מסקנות עתידיות שישפרו את הפעילות. לכל דוח מטרה ייעודית כך שאתם ורק אתם תקבעו אילו דוחות נחוצים לכם לפעילות העסקית ובהתאם תתנהלו. באמצעות מערכת לניהול מלאי תצליחו בין היתר לנהל את מועדון הלקוחות שלכם, לנהל הזמנות וכניסה למלאי הספקים, את ספירת המלאי תוכלו לנהל באמצעות מסופון / באופן ידני. תוכלו להפיק דוחות שמפרטים את המכירות שלכם על פי תאריכים, תוכלו לפלח את הסניפים המובילים, לחשב את סכום העסקאות על פי מחלקות כמו גם את כמות העסקאות על פי מחלקות, מבצעים ועוד.
יתרונות שילוב מערכת לניהול מלאי
בין אם אתם משתמשים במערכת כמערכת ובין אם הורדתם אפליקציה לניהול מלאי, סביר שתיהנו מהיתרונות הבאים ובין היתר:
- ייעול ניהול המלאים בארגון
- ניתור תהליכים לצד בקרה יומיומית אחר המלאים בארגון
- מעקבים אחר תנועת המלאים ובמידת הצורך שיפור התהליכים
- אתם יכולים באמצעות האפליקציה / המערכת להשיג שליטה מלאה אחר ניהול מלאי מוגבל בתוקף
- חיסכון במשאבים וקבלת תמונה מציאותית ונקודתית אודות בית העסק והמלאים
- כל המידע אותו תקבלו מהמערכת, נכון שתעבירו למחלקות השונות ובין היתר למחלקת השיווק, המכירות הרכש ועוד, כך תצליחו בין היתר לסנכרן בין כולם וליצור שיתופי פעולה פורים בין כלל המחלקות.
- את הפעולות הידניות שביצעתם
היתרונות בתפעול העסק באמצעות מערכת ניהול מלאים הם רבים ומגוונים ומאפשרים לכל אחד מהעסקים בישראל (אך לא רק) ליהנות מהתייעלות תוך זמן קצר יחסית.